7 maj 2012

Party

Efter en lördagskväll, så kul med V & hennes nya Mark låg jag i sängen hela söndagen. Typ sammanlagt ett dygn utan mat. Clementin, Tamarillo och vatten var det enda jag fick i mig och senare på kvällen Simons goda hemgjorda potatissallad. Som man bäddar får man ligga och jag har ingen och skylla på annat än mig själv. Roligt hade vi dock fast det känns dom jag var typ 22 sen jag varit så bakis. Men roligt hade vi, först fem och sedan var det vi, två nyförälskade par som bara hade ögon för varandra. Bästa finaste mannen fanns dock där och frampå kvällskvisten blev jag frisk. Precis innan läggdags men jag hann och se en film; Simon och Ekarna och den var fin och jag har tänkt mycket på den idag.

Nu är det mest bestyr inför kommande vigsel i Sverige. Får nypa mig i armen och försöka att inse att det inte behöver bli så omständligt och jobbigt. Vi ska ju ha det enkelt och fint, en dag och minnas. Nyss ringde P och berättade att han förlovat sig med sin K. Kärlek smittar onekligen av sig och vi ser fram mot deras bröllop.

1 kommentar: