28 nov. 2011

Stormy

Irriterande blåst utomhus - västlig vind, inte kall från söder men ändå massa blåst, storm nästan. Det bästa är att tvätten torkar snabbt där ute. Det sämsta är att jag känt mig irriterad och omotiverad till nyss. Gick in på mailen och hade fått detta av min älskade och plötsligt känns allt så bra igen. Och jag kom på mig själv igår att bara njuta (igen) av hans sätt och berätta sina historier på. Jag kan sitta där och bara se på hans underbara kroppsspråk...hans entusiasm, värme och humor och då älskar jag honom så mycket så det gör ont lite nästan.

"Hey Beautiful

I am so looking forward to coming home to you tonight darling girl.
Really enjoyed our weekend and lots of silliness with each other".

You are special.

Loves
Si. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar