16 jan. 2012

Country side

Igår åkte vi ut till våra vänner som bor i Kaukapakapa, norr om Auckland och hade en solig och varm eftermiddag där. Sköt gevär och det visade sig att stora I hade en oanad talang och sköt bästa av allihop och mitt i prick. Här sitter jag med vännernas underbara lilla (ena) dotter och vi ska precis hålla för öronen.
Och tro det eller ej men jag sköt jag också - träffade tavlan på "klockan 12" sa min man. Inte för jag vet vad det betyder riktigt med "klockan 12" men det jag träffade ju på tavlan!


Mästarinnan i skytte

Åkte hem, handlade mat, spelade kubb nere i parken och hade en supermysig sista kväll tillsammans. Sedan somnade jag mellan mina apungar och vaknade vid fyra i morse. Nu är det bara timmar kvar tills de åker och jag ska strax väcka dem. Si har tagit ledigt idag och i eftermiddag ska vi ta båten ut till revet för och fiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar