14 jan. 2012

Good summer days

Det har varit så härligt (och är, för än har vi lite tid tillsammans) att ha haft min familj här hos oss. Här sitter vi nere vid vattnet och bara njuter i solnedgången.
Tiden har gått för fort och vi har inte hunnit med precis allt det där jag hade önskat att vi skulle ha hunnit men det viktigaste, det viktigaste är ju att vi har fått vara tillsammans.
Det blir fler gånger, de kommer tillbaka hit till Aotearoa.
Och så Nelson, detta vackra bästa. Därifrån jag har alla dessa underbara gamla minnen och en dag kanske det blir där vi hamnar.


Vi har ätit gott, både hemma här och ute. Vi har rest omkring och sett vackra omgivningar i det vackraste landet.

Min fina stora I. Den här bilden säger så mycket för det är så mycket hon. Tänkande, klok och trygg.


Och så lilla mamma, som sett mer av Nya Zeeland än flera jag känner här. Tror det var hennes fjärde eller femte gång i landet.


Och så massa skoj också. Här skojar jag med Captain Haddock. 

Hemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar