27 feb. 2012

Great Motions Creek Regatta Westmere

Igår var det ett strålande söndagsväder och regatta här nere vid vattnet. Vi satt på "första parkett" och åt bbq - goda korvar från Westmeres butcher - och bara njöt. Var uppe tidigt och städade huset och röjde i trädgården. Fick massa gjort och sedan bakade jag semlor som både N och T som var över bara älskade. N tyckte jag skulle baka och sälja på caféer och han skulle dra i alla sina kontakter och ja halleluja. På kvällen var vi bjudna på middag till G-A (vår kockvän). Mycket trevlig kväll med några par från London (alla var gay) och jag hade med mig semlor till alla. Vi åkte dock hem innan efterrätten så jag har ingen aning om det blev en succé eller inte?
Nu är det ny vecka - vilket betyder nya tag.
Ska uträtta lite ärenden på stan och annat idag och sedan möta upp S.
Har haft lilla C här och nu är hon framme nere på Sydön. Hoppas hon får det fantastiskt där och hon var ju så inställd på att det är en väldigt lite och isolerad plats - en hästgård på kusten så jag tror inte det blir någon större chock alls. Förhoppningsvis kommer S och jag dit i mars och hälsar på också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar