27 mars 2012

Little Isabella Rose

Ja, det är så underbart att den här lilla fina flickan, Isabella Rose är mitt kusin-barnsbarn. Hon bor i Nelson med sina föräldrar och förutom mina egna fina döttrar, som nu är vuxna, har jag otroligt starka känslor för henne nu då jag vet att jag får följa henne att växa upp. Hon är 1 år gammal och har precis börjat lära sig gå. Ska jag beskriva henne skulle jag säga, cool, trygg, socialt begåvad och som en liten smartie. Att först ha "sett" henne i magen, sedan som liten nyfödd baby och nu som en denna lilla tjej på ett år är helt fantastiskt.
Jag är ju såklart inte ojävig här. Är så glad för O & A-skull. Verkligen med tanke på så mycket. Jag har, kommer alltid ha en speciell känsla för O & O, min kusins söner som jag var barnflicka till när jag var tjugo år och kom hit till Nya Zeeland för första gången. Det var helt klart ett av mina bästa år i livet och nu med allt som hänt så finns det inte ord för hur rätt det var. Jag säger som vi avslutar mina yogaklasser med Namaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar