23 mars 2012

Honeymoon in Australia?

Kanske åker vi hit i september? Är inbjudna att komma hit till mina släktingar som varvar året mellan New Zealand och Australia och äger detta fantastiska ställe uppe i regnskogen norröver. Tycker alla insekter - läs spindlar (och djur) ormar känns sådär. Men hon lovar att ett av rummen i huset har "fyra väggar" och en dörr som man kan stänga så okej, det tåls och tänkas på. Det är långt kvar tills september så ingen brådska med och bestämma sig. För exakt en vecka sedan satt vi i deras trädgård i Nelson och sippade vin och berättade så mycket historier att Simon inte fick en syl i vädret. Och han är ju inte den som inte pratar. Hur som, Nelson var underbart. Älskar lilla Nelson och dess omgivningar samt att jag har så många sköna vänner där.

Och här är han (igen) fast då vi träffades på 80-talet. Min snygging. Jag somnade i eftermiddags och det var ett antal upplivningsförsök tills jag gav upp och vaknade på riktigt. Han vet inte hur väl han vill mig och jag kan bara säga att jag är väldigt lycklig att han en man med ett hjärta av guld. Den 16 juni i Sverige - ni som vill komma boka datumet för då har vi vår ceremoni i Stockholm för alla nära kära som vi vill dela det med, okej. Så har vi beslutat.
Klart jag blev kär i honom! 
Har jag sett lyckligare ut då och nu? Nix pix! 1987...

2012...

1 kommentar:

  1. Stort grattis, så fint! Vi planerar också vigsel i Stockholm, känns bra att kunna ha med alla nära och kära som vi ite träffar lika ofta.

    Jag har läst din blogg ett tag nu och är så himla nyfiken på er bakgrundshistoria - har inte lyckats klura ut hur det gick till när ni först träffades & när ni återförenades. Skulle gärna vilja läsa ett inlägg! :)

    SvaraRadera