3 mars 2012

Engagement drinks

Welcome!

Join us when we celebrate our engagement

Sunday 1 pm, Westmere, 22 Park Avenue

Simon & Asa

Imorgon söndag, har vi bjudit över cirka 50 vänner hit på drinkar och lunch. För och fira oss och det var så lyrrigt och lyssna på min älskade när han ringde runt och berättade om "frieriet" och vår förlovning i onsdags. Nyper mig lite i armen och tänker på hur mycket som verkligen har hänt. Jag, jag som mötte honom när jag verkligen minst anar det - när jag är som starkast och mest fast besluten om att leva mitt liv ensam. Och så lyssnar jag på Mia Skäringers "vinterprat" och jag känner så mycket igen det hon säger. Om det där som handlar om att det först är när man funkar som man verkligen möter någon. Mina tårar rinner, hon har så himla rätt och det hon beskriver är ju precis så som jag också känner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar